Geen producten (0)

Retourneren voorwaarden

 

Artikel ongewenst en onbeschadigd

Is het bestelde product niet naar wens? Jammer, maar dat kan gebeuren! U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terugzenden. U kunt kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa EUR 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@shoppingathome.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Artikel defect / beschadigd of verkeerde artikel geleverd

Onze producten worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt of een verkeerd product ontvangt dat u niet heeft besteld. Als dit gebeurt, raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shoppingathome.nl onder vermelding van uw ordernummer. U kunt ook kiezen voor een vervangend product, dan stuurt u eerst het defecte/verkeerd geleverde artikel naar ons toe, waarna we bij ontvangst hiervan het vervangende artikel weer naar u terugsturen. Wanneer u kiest voor teruggave van het aankoopbedrag, wordt het na ontvangst van uw retourzending terug op de rekening waarmee u heeft betaald. Het aankoopbedrag zal binnen twee tot vijf werkdagen op uw rekening staan. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Let op: Stuur altijd enkele foto’s mee van de schade of van het verkeerd ontvangen product zodat wij u aan de hand van de foto’s een passende oplossing kunnen bieden.

Uiteraard heeft u geen invloed op een defect. Wij rekenen daarom ook geen kosten voor het repareren of vervangen van een defect product.